Dank u voor uw interesse in de producten en diensten van ons bedrijf BilligaBoden.se. Deze beperkte garantie is van toepassing op fysieke goederen, en alleen op fysieke goederen, gekocht van ons bedrijf BilligaBoden ("fysieke goederen").
Wat houdt deze beperkte garantie in?
Deze beperkte garantie dekt alle materiaal- en fabricagefouten gedurende de garantieperiode. Tijdens de garantieperiode repareert of vervangt ons bedrijf BilligaBoden kosteloos elk product of onderdeel van een product dat defect blijkt te zijn als gevolg van materiaal- of fabricagefouten.
Wat doen we om problemen te verhelpen?
Ons bedrijf BilligaBoden zal het product gratis repareren met nieuwe of gereviseerde onderdelen. Als het product niet kan worden gerepareerd, sturen we u zonder extra kosten een nieuw product.
Hoe lang geldt de dekking?
De garantieperiode voor fysieke goederen die zijn gekocht bij ons bedrijf BilligaBoden is 2 jaar vanaf de aankoopdatum. Een vervangend fysiek goed of onderdeel neemt de resterende garantie van het originele fysieke goed over of 2 jaar vanaf de datum van vervanging of reparatie, afhankelijk van welke periode langer is.
Wat valt niet onder deze beperkte garantie?
Deze beperkte garantie dekt geen problemen die worden veroorzaakt door: consumentenomstandigheden, storingen of schade die niet het gevolg is van materiaal- of fabricagefouten.
Wat moet u doen?
Om garantieservice te verkrijgen, moet u eerst contact met ons opnemen om het probleem en de meest geschikte oplossing voor u te bepalen.
Neem hier contact met ons op via Kontakt@Billigaboden.se
Klachten
Bij BilligaBoden hechten wij veel waarde aan klanttevredenheid en het leveren van producten van hoge kwaliteit. Als u om welke reden dan ook een klacht wilt indienen over een product, volg dan de onderstaande procedure.
BilligaBoden voldoet aan de Wet Consumentenkoop en biedt u als particuliere klant een klachtrecht van drie jaar. Als consument heeft u tot drie jaar na aankoop, maar binnen een redelijke termijn (twee maanden) na ontdekking van een gebrek, het wettelijke recht om een klacht in te dienen. Klachten kunnen worden ingediend door contact op te nemen met onze klantenservice op Kontakt@Billigaboden.se. Var en bereid te zijn relevante informatie te verstrekken zodat wij uw klacht kunnen behandelen.
In het geval van een klacht is BilligaBoden verantwoordelijk voor de verzendkosten inclusief eventuele vervangende levering. Het is daarom belangrijk om gebruik te maken van de verzenddocumenten die BilligaBoden stuurt. Als u ervoor kiest om te betalen voor de verzending en hoe het product naar ons wordt teruggestuurd, bent u ook verantwoordelijk voor het product totdat het ons bereikt, inclusief tijdens het transport. De product(en) die onder rembours of onder rembours worden geretourneerd, worden niet geactiveerd door BilligaBoden.
Om het artikel als defect te kunnen beschouwen, moet de fout origineel zijn. Een oorspronkelijke fout is een fout die al aanwezig was toen u de goederen kocht of ontving.
De fout hoeft niet onmiddellijk zichtbaar te zijn. Het kan ook een oorspronkelijk gebrek zijn als het gebrek pas na enige tijd optreedt.
De goederen worden niet als gebrekkig beschouwd als u het gebrek zelf hebt veroorzaakt, bijvoorbeeld door ze op een verkeerde manier te gebruiken.
Als u een klacht over een artikel wilt indienen, kunt u contact opnemen met onze klantenservice op het onderstaande e-mailadres of telefoonnummer
E-mail: Kontakt@BilligaBoden.se
+44 7418315818
Voor een snellere afhandeling van klachten kunt u contact met ons opnemen via e-mail op Kontakt@BilligaBoden.se. Wij streven ernaar uw klacht zo snel en efficiënt mogelijk op te lossen zodat u tevreden bent.
Neem hier contact met ons op: Neem contact met ons op